.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرهنگ پیاده روی و دوچرخه سواری باید نهادینه شود

فرهنگ پیاده روی و دوچرخه سواری باید در جامعه غنی تر شود و سعی شود مسافت های کوتاه از طریق خودروهای عمومی در سطح شهراستفاده شود.

رسول علی اشرفی پور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز 29 دی با عنوان هوای پاک نام گذاری شد افزود: در همین راستا در چارچوب شعار محوری اصلاح الگوی مصرف،هوای پاک واحترام به حقوق شهروندی همایش دوچرخه سواری صبح امروز در مرکز مازندران برگزار شد.

وی تصریح کرد: حضور موثر مسئولان استانی و شهرستانی و نیز برخی از علاقه مندان به دوچرخه سواری در این روز باعث شد تا به نوعی استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله حمل ونقل بدون آلاینده مورد استفاده قرار گیرد.

علی اشرفی پوربا اشاره به اینکه وسایل حمل ونقل عمومی باید در کشور به ویژه استان مازندران گسترش یابد گفت: فرهنگ پیاده روی و دوچرخه سواری باید در جامعه غنی تر شود و سعی شود مسافت های کوتاه از طریق خودروهای عمومی در سطح شهراستفاده شود.

وی یادآور شد: حفاظت وصیانت از محیط زیست از وظایف همه شهروندان جامعه است و باید در راستای این امر فرهنگ سازی های کلانی صورت گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اظهار داشت: بعد از ظهرامروز جلسه هم اندیشی با مدیران صنایع در استان، جهاد کشاورزی ، شهرداری ،گردشگری وشورای شهرو روستا در محل اداره کل برگزار می شود.

وی افزود: در جلسه هم اندیشی درمورد بسیاری از مسائل زیست محیطی به ویژه زباله وفاضلاب ها و چگونگی استقرار صنایع در استان مازندران مورد بررسی قرار می گیرد.

علی اشرفی پور خاطر نشان کرد: مازندران قطب گردشگری در کشور محسوب می شود که در جلسه هم اندیشی در خصوص مسائل آمایشی در این بخش وچگونگی آن در استان مورد توجه قرار می گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.